13 lutego 2014

To już rok!

Kilka dni temu po cichu, zupełnie niezauważalnie mój blog skończył rok. Rocznicy uroczyście nie obchodziłam, bo, szczerze mówiąc nie zorientowałam się w porę, że to już. Ale nawet po niewczasie wypadałoby ten rok podsumować. 

Jaki był? Chyba dobry. Po pierwsze, przeżyłam. A raczej mój blog go przeżył - nie padł ofiarą słomianego zapału. Po drugie, zdobyłam niezbyt jeszcze liczne, ale szybko rosnące grono wiernych czytelników. Z tego cieszę się najbardziej! Że czytacie, a czasem nawet komentujecie! 


Za to wszystkim Wam serdecznie dziękuję! I proszę, czytajcie nadal i piszcie do mnie jak najczęściej! 


Jakie mam plany? Zrobić duuużo udanych zdjęć, najlepiej w wielu pięknych miejscach. Dużo pisać i zwiększyć aktywność na facebooku i g+. 


Napiszcie proszę, co myślicie o moim blogu, czego Wam na nim brakuje, co poprawić. Wszelkie komentarze, również anonimowe, mile widziane! 




4 komentarze:

  1. Gefeliciteerd :) Mi osobiście twoj blog sie bardzo podoba, i niczego bym nie zmieniała.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Dziękuje za miłe słowa! I pozdrawiam!

      Usuń
  2. Sto lat!
    Nie znam jeszcze Twojego bloga na tyle, żeby mówić, co zmieniać, ale na pewno nie zapominaj, że pisanie to frajda - fajnie się potem do tego wraca :)
    Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i też pozdrawiam. Twój blog też jest dla mnie nowy, ale bardzo mnie zainteresował!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...